Employer branding a jeho přínos firmám v oblasti náboru

HR Forum, měsíčník vydávaným profesní organizací People Management Forum, nám dal v listopadovém čísle prostor na několik odpovědí ohledně employer brandingu. Proč je dnes employer branding skloňovaným tématem?

Employer branding znamená dlouhodobé a vědomé budování pozitivní pověsti firmy jako zaměstnavatele. Při náboru se často opakuje situace, kdy uchazeč dostává více téměř totožných pracovních nabídek. V tu chvíli se rozhoduje právě na základě toho, jakou pověst a jaké jméno zaměstnavatel má.

Lenka Schová, Division Manager S&you – SYNERGIE CZ+SK

Kontaktujte nás

Máte-li zájem o naše služby, napište nám

"*" indicates required fields

Toto pole slouží pro ověření a mělo by zůstat nezměněné.
Poslat životopis

"*" indicates required fields

Sem přesuňte soubor nebo
Akceptované typy souborů: pdf, doc, docx, odt, rtf, Maximální velikost souboru: 3 MB, Max. počet souborů: 1.
    Toto pole slouží pro ověření a mělo by zůstat nezměněné.